Kankaanpään Seudun martat ry

Kankaanpään Seudun martat on perustettu vuonna 2002, kotipaikkana ja toiminta-alueena on koko Kankaanpään kaupunki. Olemme pieni, mutta aktiivinen yhdistys.

Tapaamme noin kerran kuukaudessa marttailtojen merkeissä vaihtuvin aihein. Yhdistyksellämme ei ole omaa kokoontumispaikkaa, joten kokoonnumme eri paikoissa. Teemme myös vierailuja eri paikkoihin, viimeisimpänä tutustuminen Kankaanpään poistotekstiilikeräys pisteeseen. Osallistumme myös Lounais-Suomen marttojen järjestämiin tapahtumiin ja kursseille. Teemme yhteistyötä muiden Satakunnan marttayhdistysten kanssa sekä muiden toimijoiden kanssa.

Tiedotamme jäseniämme marttailloista WhatsAppilla ja sähköpostitse. Meidät löytää myös Facebookista nimellä Kankaanpään martat.

Toimintaa suunnitellessamme haluamme ottaa huomioon jäseniltämme saatuja ideoita, joten laita rohkeasti ideoita ja vinkkejä meille.

Olet tervetullut marttailtoihimme katsomaan olisiko juuri tämä sinulle sopiva harrastus.

Jos tarvitset tapahtumaasi kahvionpitäjää tai muuten apua kahvituksessa tms. niin autamme siinä mielellämme.

Tule mukaan marttailemaan kanssamme ja suunnittelemaan tulevaa toimintaa!

Klikkaa kuvaa niin näet sen isompana!

Kankaanpään Seudun Martat

Toimintakalenteri kevät 2024

Ke 17.1.24 klo 16.30 Toiminnan suunnittelu, Toimitupa

Ke 14.2.24 klo 14-18 Marttojen teehetki klo 14-18, Kankaanpään pääkirjasto

Ti 20.2.24 klo 13-15 Varmuutta turvalliseen verkkoasiointiin, Marttojen ja OP Länsi-Suomen talous- ja digivalmennus, ilmoittautuminen 16.2. mennessä

20.2. Arjen rahankäyttö ja varmuutta turvalliseen verkkoasiointiin - Kankaanpää | Lounais-Suomi (martat.fi)

Ke 28.2.24 Vuosikokous klo 16.15, Järjestötalo

Ke 13.3.24 klo 18 Kysy muistista klo 18, Järjestötalo

Aiheesta kertomassa Kankaanpään muisti yhdistyksestä Päivi Karvanen

To 14.3.24 Oman talouden suunnittelu, edunvalvontavaltuutus sekä testamentti, Marttojen ja OP Länsi-Suomen talous- ja digivalmennus

14.3. Oman talouden suunnittelu, edunvalvontavaltuutus sekä testamentti - Kankaanpää | Lounais-Suomi (martat.fi)

Ke 24.4.24 klo 16 Vappukukkien askartelua, Järjestötalo

Askarrellaan vappukukkia, materiaalit saat paikan päällä. (Muutaman euron tarvikemaksu)

Tutustutaan samalla Martan puotiin, josta voi tilata esim.marttojen juhlavuoden paitoja. Kiinnostuneiden kesken tehdään yhteistilaus.

Martanpuoti | Martat

Ti 21.5.24 Metsäretki, Liikuntakeskuksen kota, Kankaanpää